VINN EN VIT IPHONE 4S!

2012-01-29 23:06:19 / 50 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har ni chansen att vinna en IPHONE 4S, VIT!
För att vara med och tävla:

*Skriva om tävlingen på er blogg  - Jag kommer noga gå igenom alla bloggar och se så ni har länkat.

* Kommentera nedanför -
Skriv att ni vill vara med i kommentarsfältet & varför just du ska vinna denna IPHONE 4S!



Dom som inte följer stegen blir automatiskt borttagna från tävlingen!

GOOD LUCK!

P.s Följ mig gärna via bloglovin så ser ni när tävlingarna dyker upp ^^ Klicka på tornet bredvid --------->

Kommentarer

Jag vill gärna vinna denna iphonen för att på jul fick mina 3 äldre syskon varsin iphone 4s.. men till mig köpte min pappa lite smink.. som inte alls kom upp i samma prisklass. Plus detta var jag den enda av syskonen som önskat mig en 4s. Resten hade inte det..

Så skulle bli jätte tacksam om jag vann den :)

2012-01-30 00:10:19
A common blogg - http://setfire.blogg.se/

jag är med, länkar tävlingen senare :)

JAg vill ha en iphone 4s eftersom jag är iphone beroende, eller skulle ja ge en till min pappa eftersom han har funnits där i alla lägen, hela hela tiden.

2012-01-30 16:23:42

Jag vill vinna den där iPhone'n för att jag har aldrig haft en sån cool mobil.

Jag har bara en gammal nokia medans alla andra går runt med sina coola iphones!

Det skulle betyda jättemycket om jag skulle vinna den.

kram agnes! :)

2012-01-30 17:15:37
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺ http://tjejenida.blogg.se/

vilket företag sponsrade med den tävlingen? ;o ( svara gärna i min blogg)

2012-01-30 17:40:35

Jag är med och tävlar.

Har skrivit ett inlägg på min blogg, länk:

http://frokenjosefine.blogg.se/2012/january/tavling-om-en-iphone-4s.html

Jag skulle så gärna vilja vinna iphonen för jag har haft sån himla otur det senaste halvåret och allt har bara varit emot mig hela tiden.. Jag skulle så gärna vilja ha en ny mobil och har hört så bra om iphone så skulle bli så himla glad om jag hade turen med mig och vann den här tävligen :)

2012-01-30 17:53:39

Jag är med.

Jag vill vinna denna iPhonen för att jag just nu har en ipod och behöver en ny mobil, och då kan jag ge min ipod till min bror för han vill så gärna ha en ipod. Och jag har mera nytta av en iPhone! Då jag behöver massor med musik till skolan för att kunna koncentrera mig bättre.

2012-01-30 17:56:51

Jag vill gärna vinna för att jag har önskat mig en Iphone i flera år, men mamma & pappa säger att dom tänker inte lägga ut så mycket pengar på en mobil. Och jag har själv inte så mycket pengar så jag kan köpa en Iphone 4S. Och nu har jag liksom chans att vinna en Iphone HELT gratis! Och sen är det inte så himla kul när alla tjejer går runt med en Iphone i hande, blir så avensjuk!

Skulle bli riktigt glad om jag vann en!

Länk till mitt inlägg om tävlingen med en länk - http://emeliesdaily.blogg.se/2012/january/tavlar-2.html#comment

2012-01-30 18:29:58
Solin (www.solinjamil.blogg.se) http://solinjamil.blogg.se/

Med vilket företag får du hålla den här tävlingen? :)

2012-01-30 18:32:56

Vem sponsrar tävlingen?

2012-01-30 18:36:42
Nicole [ Foto & Vardag ] http://twinstars.blogg.se/

Hej! Jag skulle vilja vinna en Iphone 4s för att jag önskat mig en väldigt länge, men min familj har inte råd med en så dyr mobil. Jag skulle bli väldigt glad om jag vann en här, så behöver inte mina föräldrar oroa sig över att jag är ledsen över vår ekonomi.



Min kompis och hennes syster fick också varsin Iphone 4S och varje dag hon är med mig visar hon bara sin Iphone och spelar på den. Jag känner mig utstött, och hon njuter av att ha något jag inte har.



Så jag hoppas på det bästa i den här tävlingen.



Länk till inlägget:



http://twinstars.blogg.se/2012/january/nu-hoppas-man-verkligen-pa-det-basta.html#comment



2012-01-30 19:07:19

Jag vill vara med och tävla! Jag har alltid velat ha en iphone & jag har önskat mig det i julklapp men jag har inte fått någon eftersom de är så dyra.. Alla mina andra kompisar har iphone och de spelar massor av roliga spel hela tiden medans jag inte kan ha sådana appar.. Så jag skulle bli jätte glad om jag vann :)



Jag har skrivit om tävlingen här: http://ananaskiwi.blogg.se/2012/january/jag-ar-med-och-tavlar.html

2012-01-30 19:20:17

Jag skulle bli jätte tacksam o jag skulle vinna denna för nästan alla mina kompisar har en iphone o håller på med dem helatiden + att jag just nu har en jätte ful nokia vanlig mobil för ca 500kronor 50 euro..

såå ja skulle vara evigt tacksam om jag fick vinna..♥

2012-01-30 19:25:56

Jag är med i denna tävling!

Länk till inlägget ->

http://josefinsunnanlid.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment



Varför just jag vill vinna den här är för att jag inte önskar mej någonting annat.

Jag har en jätteful gammal telefon som laggar ihop så fort jag får ett sms.

Det känns som att jag är den enda i hela världen som inte har en iPhone. Och jag tycker just iPhone's är de snyggaste och verkar vara de bästa mobiltelefonerna! :) Jag har kollar in just den här vita iPhone 4s sedan den kom ut, och skulle bli mer än överlycklig och väldigt tacksam om jag blev vinnaren!



:)

2012-01-30 19:39:42

Jag är med:)

Jag vill ha en iphone fs för jag har alltid önskat mig det men bara mina stora syskon fick den.:(

Jag fick bara lite kläder. Jag önskar mig en sån!

Så snälla hjälp mig att leva min dröm:)

2012-01-30 20:15:40

Jag vill vinna den för att jag inte ha råd att köpa en iphone, och min xperia som jag har den är det fabrikationsfel på, så jag är väldigt trött på den!

Det skulle betyda mycket för mig om jag skulle vinna :)



Kram!

2012-01-30 20:35:55

Jag skulle gärna vilja vinna den iPhonen eftersom min mamma har velat ha den jättelänge och jag skulle ge bort den till henne. (:

Det skulle var jätteskoj om man vann, och jag tror min mamma skulle blivit glad! :D

Kram Wilma

2012-01-30 21:03:24
Elin Johansson ~ besök och komentera http://eelinjohhansson.blogg.se/

Fett fin blogg, jag skulle dööö av lycka om jag vann!

Får hoppas på det bääästa :D

- länkat tävlingen på bloggen! :)

2012-01-31 09:50:36
Mina awesome foton ♥ http://malinsawesomefoton.blogg.se/

har en fråga angående tävlingen: jo, är den betald och sådär, så man inte får värsta räkningen sen när man vunnit? och är den låst till t.ex. telia eller nåt? har comviq abonnemang.

2012-01-31 09:59:03

Jag är jätte gärna med och tävlar! Vill jätte gärna vinna telfonen till min syster som har precis fyllt år för några dagar sen. Jag vet att hon är avundsjuk på mig och våran bror för att vi har en varsin Iphone. Då tycker jag att jag borde vinna en till henne så hon inte känner sig utanför för att hon inte har en mobil! :)



Jag har skrivit om tävlingen i min blogg också: http://novemberbus.blogg.se/2012/january/vinn-en-iphone-4s.html#comment



Tack för att jag fick vara med! Kram

2012-01-31 12:33:37

Jag är med i tävlingen eftersom jag bara älskar att vara med i en tävling! :D haha! grymt fin blogg! :)

2012-01-31 13:29:54

Jag är med och tävlar! http://ellensenannorlundablogg.blogg.se/2012/january/med-och-tavlar.html#comment

Jag skulle vilja vinna eftersom jag har världens skruttigaste telefon och skulle sååå vilja ha en vit iphone istället:)+ Att jag knappast skulle få köpa en eftersom de är så himla dyra :/



//Kram ellen

2012-01-31 16:44:13

Vill jätte gärna ha en iphone 4s eftersom min telefon inte funkar som den ska, jag hör typ inget när jag talar med nån... Så jag skulle bli JÄTTTTTEEEEE glaaad om jag vann =)

2012-01-31 18:45:41

vill jätte gärna ha en Iphone 4s. För att min telefon funkar typ inte t.ex. när jag talar me nån så hör jag knappt vad de säger... :/ Och har velat ha en jätte länge men har inte haft råd att köpa och har inte fått en.... Skulle bli galen av lycka om jag vann den :))

2012-01-31 18:50:28

hejhej skulle jätte gärna vilja vara med i denna tävling^^



jag skulle bli överlycklig om jag va denna tävling,hihi har 4 st kompisar som är systrar för mej dom fick varsin IPHONE 4S i julklapp så nu sitter dom och sköjjar med mej så skulle varit fett och såklart det är ju allas drömm att vina en IPHONE 4S



kram Emma



inlägget ittar du här http://emmasvenlert.blogg.se/?tmp=31184917

2012-01-31 18:51:42

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR! :D



har gjort det man ska göra.

inlägget:

http://moasimborn.blogg.se/2012/january/vinn-en-vit-iphone-4s.html#comment



varför jag vill vara med:

jo, jag har ju pecis fått en iphone 3gs (den är inte lika bra) har alltid velat ha en 4s, och just en vit! jag skulle aldrig fått en iphone om inte min bror hade köpt en ny 4s till sig själv. Så jag fick hans ganska trasiga. Om jag skulle vinna så skulle jag bli så himlans glad! skulle fan ge bort min 3gs till den som verkligen behöver, Lovar! SKulle ge vad som helst <3 men hur som helst, tror nog någon har skrivit en mycket bättre anledning och blir väldigt glad för den som vinner och hoppas personen får det hur bra som helst. Men men.. Tack för jag får va med och tävla! puss <3



föresten, den är väl upplåst osv när man får den va? den är helt ny eller? KraM! :)



ps. följer dig på bloglovin<3

2012-01-31 20:12:35

jag vill vinna den iphonen för jag har en mobil som stänger av sig själv ringer upp folk själv sms:ar och jaa sånt som mobiler inte ska göra och jag får ingen ny mobil :(



jag följer dig på bloglovin' & har gjort ett inlägg c:

LÄNK TILL INLÄGGET : http://cloudsarepurple.blogg.se/2012/february/jag-ar-med-och-tavlar-om-en-iphone-4s.html#comment

2012-02-01 04:06:00

inlägget : http://oonlyemelieandsara.blogg.se/2012/february/tavlar-om-en-iphone-4s.html#comment



Jag har en iphone 3gs som jag fick 2 september 2011. Sen när iphone 4s kom ut fick nästan alla mina kompisar en sådan & jag har ju 3gsan & dem snackar med mig om alla funktioner & sånt i 4s & att den är så bra & att jag borde köpa en sån. Men jag har inte råd, hade precis köpt en dator då och då hhar jag inte så mycket pengar kvar ju xd och sen vet jag ju att det är en riktigt bra & framförallt snygg telefon så det skulle varit sjukt kul ifall jag vann den!! :)



ps. sjukt fin header + blogg du har, får nog börja följa !

sen kan du väl skicka ett mail eller en kommentar när tavlingen är avslutad ? :) ♥

2012-02-01 14:07:04

+ Att Jag skulle behöva en ny telefon massor, eftersom min gamla hela tiden blir utan acko så den måste laddas, och är helt död då jag behöver den och jag skulle älska att få en egen iphone, men veta att om jag inte vinner blir det nog aldrig aktuellt eftersom mina föräldrar tycker att det är onödigt med så dyra telefoner..

http://ellensenannorlundablogg.blogg.se/2012/january/med-och-tavlar.html#comment

2012-02-01 14:51:50

Länk till inlägget där jag berättar om tävlingen:

http://fu-isaid.tumblr.com/post/16865919205/och-en-iphone-4s



Jag ska inte sitta och ljuga om att jag har sämst mobil som inte funkar osv, osv. Jag har en mobil som funkar och det är inget fel med den, men en iPhone är ju verkligen mina drömmars mobil! Flera av mina kompisar går runt och sucktas med sina iPhones och jag blir bara helt avis alltså. Vill också ha en ju! Men mina föräldrar skulle aldrig lägga ner så mycket pengar på en mobil. Hoppas verkligen att jag har turen på min sida och vinner!

2012-02-01 16:51:54

Jag är med och tävlar!

Jag skulle vilja vinna denna telefon för att den är så otroligt bra! Tar varenda chans att pilla med min väns telefon mest hela tiden. Tror nog att jag börjar bli tröttsam och skulle därför vilja äga en egen. Skulle bli så himlahimla glad om jag vann, kunna instagrama, spela temple run och göra massa andra gosiga grejer. En sån här har stått på min önskelista länge nu.

Kram

2012-02-01 22:07:19
Amanda

Haha skit, hann inte länka inlägget. Here it is!

http://amandaburlin.devote.se/blogs/16529596/taevlar-om-en-vit-iphone-4s.htm

2012-02-01 22:08:40

jag är med och tävlar! Jag har gjort allt som stått och följer även dig på bloglovin'! http://bexstyle.myshowroom.se/vinn-en-iphone-4s/

2012-02-03 15:54:27
Solin (www.solinjamil.blogg.se) http://solinjamil.blogg.se/

Vilket företag har du gjort den här tävlingen med? :)

2012-02-06 15:53:25

Jag är med & jag har följt alla stegen tror jag!

men iallafall då kör vi:



Jag vill vinna den därför att jag har en iphone 3gs & för det första är den inte helt lika bra & sen är 4s mycket snyggare. jag har aldrig tur på sånt här med det är alltid bra att ta ett försök! Och sen skulle det varit en perfekt present till mig själv då jag blir 11 den 18 februari! Ha det bra & hör av dig när du vet vem som vunnit!

http://soossa.blogg.se/2012/february/iphone-4s.html#comment

2012-02-09 09:02:51

Hejj! Jag är med! Jag har en blogg med min kompis men det är jag som tävlar! Kra! ;)

2012-02-10 15:29:11

Jag skulle verkligen behöva vinna denna tävlingen då jag är snart 16 år och har inte i nuläget någon mobil alls. Anledningen till detta är att jag för cirkus 2 år sedan köpte en android mobil. Den fungerade utmärkt de första året men nu på senare dar har den helt laggt av. Lagning är inget alternativ för min plånbok då det skulle gå på flera tusenlappar, och så stora utgifter har inte en snart sextonåring, som inte tjänar ett öre, råd med.

Att köpa en ny mobil hade varit som att kasta pengarna i sjön då jag fortfarande är bunden till de abonemanget som jag köpte till min android mobil. Därför är det inte heller en lösning. Hade jag dock vunnit denna tävling hade jag kunnat föra över mitt gamla abonemang till Iphonen utan att behöva betala för en helt ny, vråldyr mobil.Vilket hade varit kanon!

Du kan ju själv tänka dig hur det är att vara sexton, inte ha någon mobil och därmed inte ha någon som helst möjlighet att kontakta varken mina vänner eller mina föräldrar när jag är ute någonstans. Det är kaos sen när jag kommer hem ;)

Här är inlägget : http://aranela.blogg.se/2012/february/ar-med-och-tavlar-om-en-iphone-4s.html#comment

Tack på förhand! Kram! / Sara

2012-02-10 18:10:01

Hejsan!

Jag är med och tävlar om denna Iphone 4s för att just nu har jag en jätte jobbig mobil, en sony ericsson (ej toutch) som jag snart har haft väldigt länge. Skulle bli överlycklig om jag vann en Iphone 4s. Har alltid velat ha en sån. Nästan alla i min klass har en Iphone 4s/4. Och varje gång jag får låna den så håller jag på med den så länge jag får. Men efter ett tag pillande med deras mobiler så vill jag också ha en egen som jag kan pilla på hur mycket som helst :)

2012-02-10 19:49:18

hej !

jag är med o tävlar om iphone 4s för att jag vill att min lillasyster ska få en iphone eftersom att hon inte har någon mobil nu alls eftersom att hennes xperiaX8 inte alls funkar för den har gått i sönder , jag hade den innan henne och fick en ny efter ett tag så jag tycker att hon verkligen förkänar en ny mobil , alltså en iphone 4s , som hon har tjatat länge om så jag hoppas att du väljer mej eftersom att jag vill ge den till min lillasyster då .

Hon hjälper till hemma 24/7 .. lämnar min lillebror exakt varje morgon innan hon själv ska till skolan så jag hade varit tacksam om jag hade vunnit den då jag hade kunnat ge den till henne !

Men vinner inte jag så är det säkert någon annan underbar person som vinner. Men jag hoppas ju att jag vinner men jag säger Lycka till , till alla andra oxå!<3



Ha det bra

2012-02-11 19:23:38

Hejsan! Jag igen :) Jag bara undrar när och vart man kommer få reda på om man har vunnit denna Iphone 4s

2012-02-12 15:15:42

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla i din underbara blogg!

Jag har viljat ha en Iphone 4s LÄÄNGE men inte haft råd att köpa en o.s.v :( Men nu ger du mej chansen till att vinna en och jag är oändligt tacksam. Jag skulle bli oändligt glad om jag vann och jag säger även lycka till till aalla andra tävlande oxå! Jag blir typ helt "pirrig" när jag får hålla i en och skulle mer än gärna ha en egen! <3

Tack!

2012-02-12 19:21:03

Hej, jag har lagt upp ett inlägg på min blogg om att jag är med och tävlar nu! Jag skulle verkligen uppskatta att vinna en iphone 4s!

Jag brukar oftast ha otur i tävlingar.. menmen!

Jag vill ha en iphone 4s för att jag har just nu en experia x10mini och den är jätte seg, batteriet tar slut på en halv dag. Sen i skolan står alla mina tjej kompisar men värsta bra mobilerna typ htc och iphone's och där står jag utan en mobil eftersom mitt batteri på mobilen hade tagit slut... jag sparar faktiskt till en iphone 4s just nu men det går inte ett dugg bra eftersom jag inte är en sån där tjej som kan "spara" mina pengar.... :/ jag har till och med gjort en sparbussa där jag sparar pengar till en iphone. Fast varje gång jag ska åka och köpta något så tar jag alltid pengar därifrån! Det dåliga är ju då att jag fyller år sent på året och jag står inte ut med mig xperia längre....! Där är mina anledningar till varför jag skulle vilja ha en iphone 4s! Jag tror dock inte att jag av alla 34 stycken kommer att vinna iphonen.... min granne och jag var med och tävlade om en tjej's egna designade skal och såklart var det min kompis som vann och hon hade inte ens skrivit en anledning till varför hon ville ha skalet men jag är verkligen glad för hennes skull!

Ha det bra, kram! :))

2012-02-12 21:49:47

Hej! jag har lagt upp tävlingen och länkat på min blogg! Jag är med och tävlar för har suktat efter en ny mobil, helt iphone då ja inte ha råd än till att köpa en själv och har önskat mig en ny mobil men de kommer ta ett tag eftersom jag har en massa andra saker som körkort m.m som jag måste betala osv. och nu har jag en tråkig och dålig nokia mobil just nu som jag funderar på att sälja och lägga till det till mina sparade pengar som jag nu har sparat ett tag för att köpa en ny mobil. De roliga iallt detta är att jag ALDRIG har tur i tävlingar och brukar alltid förlora, men ändå så slutar jag aldrig hoppas och har väntat länge på att någon gång vinna och i detta fallet så blir hade just denna tävlingen verkligen rädda mig och uppfyllt mina önskningar. Så därför vill är jag med och tävlar och kommer aldrig sluta hoppas.



Ha en bra dag! :)

2012-02-13 12:24:19

Jag är med! :)

Jag skulle vilja vinna eftersom jag inte har någon mobil just nu.

Min mobil gick sönder för ett halvår sedan och jag har inte köpt en ny. Jag vill ha en iphone men den är för dyr så jag kan inte köpa en, men jag skulle så gärna vilja ha en eftersom alla min vänner har en och går runt med den hela tiden och snackar om hur bra den är.



Har bloggat om tävlingen i min blogg, här är länken:

http://rebeckakaumi.blogg.se/2012/february/jag-ar-med-och-tavlar-har.html#comment



KRAM! <3

2012-02-13 23:44:14

när avslutas tävlingen?

2012-02-15 09:32:06
Emelie ♥

Jag är gärna med men tyvärr så har jag ingen blogg :/ Men jag hoppas det går bra ialla fall,!



Jag vill vinna denna IPhone 4s för att...? Eller jag vet faktiskt inte varför jag vill vinna, så jag tänker inte sitta här och ljuga för dig. Men det va såhär att min Iphone 3gs blev snodd förra året av min allra bästa vän och hon sa att hon "låna den" i 1 månad. Så jag fick tillbaka den sönderslagen.! Sen dess har jag inte fått någon ny. Så nu har jag inte någon mobil! Så om jag hade fått chansen att vinna denna hade jag blevigt hur glad som hälls, men som sagt jag ville inte ljuga för dig men detta är sanningen,! Så jag hoppas på tur :) Kram



2012-02-16 13:23:14
amanda

Jag har tyvärr ingen blogg och jag skulle kunna göra vad som helst för att vinna seriöst. Om det så krävs att jag ska skaffa en blogg för att länka detta inlägg så visst kan jag göra det. Min gamla mobil som är en Htc Wildfire är så sliten och laggar sönder. Så jag är i STORT behov av en ny telefon och en vit iphone skulle inte sitta helt fel. Funderar själv på att köpa en men pengarna räcker inte till då jag bara lever på 500 kr i månaden som ska räcka till kläder, skor, nöjen osv. Snälla jag ber dig att jag får delta ändå, snälla! :(

2012-02-18 13:43:47

Jag är med och tävlar! :D

Asså, jag skulle vilja vinna eftersom att jag har velat ha en IPhone typ huuuuur länge som helst men mamma och pappa vill dock inte köpa en.. Jag har kollat runt lite i butikerna som ligger i närheten och kollat vilken butik som har det billigaste sortimentet men alla är lika dyra typ..

Här är länkning till min länkning:

http://alltidisaa.blogg.se/2012/february/vinn-en-vit-iphone-4s-d.html#comment

Jag följer dig på bloglovin nu också! ;D

2012-02-19 11:16:46

hejsan jag är gärna med!!



själv så har jag iphone 3, har alltid viljat ha iphone 4s! har hört att den är bra från mina kompisar osv. det skulle verkligen vara jättekul om jag vinner. plus phone 4s har en kamera där framme, det har inte iphone 3. och jag älskar iphone 4s vit! tycker att det är sjukt snyggt! har även hittat en sjukt söt iphone skal som jag verkligen är kär i och självklart passa den bara till iphone 4s! :)



tack så sjukt mycket för att du kör den här tävlingen!! jag är verkligen jätteglad och tacksam!! nu är det bara att hålla tummarna!! TUUSENTACK!



Här är länken till min blogginlägg om tävlingen : http://wachii.devote.se/blogs/17412737/taevling-hos-competitionblogg.htm#WriteComment

2012-02-27 15:19:11

I'm in! :D



varför jag ska vinna en iphone 4s? ja, den största anledningen är ju såklart att jag verkligen vill ha en (som alla andra tävlande då) och jag är i behov av en också då min egna telefon laggar hela dagarna, och då känns det lite kul att få en BRA mobil för en gångs skull, och om man vinnner den är det ju superbra, för jag har inte råd att köpa en själv! jag har varken tur i spel eller kärlek, men nån gång så måste det ju gå bra? hoppas på denna gången! :D



jag vill vinna!



länken till mitt blogginlägg: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/2012/march/har-man-inte-tur-i-antingen-spel-eller-karlek.html#comment

2012-03-01 15:30:37

Hej! Jag vill gärna vinna en Iphone 4s för att jag har en jätteseg och dålig mobil, och är i behov av en ny! Min är ganska sliten och repig... Skulle gärna köpa en Iphone själv men har som sagt inte råd. Har också tjatat på min pappa men han vägrar att köpa en...



Och har lagt upp ett inlägg om tävlingen! Men kan tyvärr inte länka för att jag bloggar ifrån tumblr.

2012-03-23 15:44:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu