Smyckes tävling!

2012-02-28 19:54:39 / 6 kommentarer kommentera inlägget?..


Som bilden nedan visar så lottar jag nu ut ett presentkort på style by tyra till ett värde av 750 kronor!
För att vara med och tävla:

*Skriva om tävlingen på er blogg  - Jag kommer noga gå igenom alla bloggar och se så ni har länkat. 
P.s har ni ingen blogg så skriv på er facebook eller liknande. 

* Kommentera nedanför -
Skriv att ni vill vara med i kommentarsfältet & varför just du ska vinna detta presentkort!



Dom som inte följer stegen blir automatiskt borttagna från tävlingen!

GOOD LUCK!

Har nu även en egen sida på facebook där ni kan skriva vad ni vill ska lottas ut m.m.  Sök på competitionblogg så kommer den upp :)

Kommentarer
amanda 17år & mamma! http://awahlsten.blogg.se/

Jag är gärna med & tävlar och har skrivit om tävlingen på min blogg, länken finner du här nedanför :) ....



http://awahlsten.blogg.se/2012/february/jag-ar-med-tavlar.html#comment



Föresten, när avslutas tävlningen? kram!

2012-02-29 10:44:28

Åhh va kul! :D

2012-02-29 18:35:57

jag är med! :D

varför? jag tycker att det finns sjukt fina saker på style by tyra plus att jag har redan hittat några saker som jag vill ha :$ så det skulle vara kul om jag vinner haha :D



BTW: är det imorn du säger vem som har vunnit iphone 4S? super nervös! haha

2012-02-29 19:37:56
Anja . 18 år & mamma till Sabina! http://anjahakanson.blogspot.com

Jag är med och har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2012/02/presentkort_29.html. :)



[email protected]

2012-02-29 22:10:36
Anna b

Jag är med och har tipsat på min fb - Anna Berglund. Vill vinna eftersom jag verkligen aldrig unnar mig själv något snyggt. Här fanns massor och jag skulle bara njuta av att klicka hem något till mig själv.

2012-03-03 09:35:50

Hej jag är med!

Jag skrev i min blogg

http://saraannaalexandra.blogg.se/2012/march/tavling-competitionblogg.html#comment

Och min motivering till att jag vill vinna är ett stort fan av Tyra och hennes hemsida, men det är så himla dyrt! Jag studerar så har knappt råd att köpa busskort så det finns nog ingen chans att jag kan handla där ifrån.. Men om jag skulle vinna så skulle jag ju kunna, och skulle direkt köpa det jag önskat mig så länge som är en av hennes vackra klänningar!

2012-03-04 17:14:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu