Ang tävlingarna!

2012-01-30 22:21:39 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Många undrar vilka företag det är som sponsrar denna bloggen & kan redan nu säga att det är ingen!
Jag köpte 2 mobiler från ett företag som hade ett bra erbjudande & fick 2 stycken svarta också från min famil & mormor och morfar! :) 
Och jag behöver inte ha 4 st + min egna mobil, så därför lottar jag nu ut 1 av dem, kommer kanske fler senare så håll utkik! ;)


Men om det är något företag där ute som gärna vill sponsra så är ni välkommna att maila mig på : [email protected] ^^ 


Även ni andra får gärna maila dit och säga vad ni tycker om bloggen, och vad ni vill att jag ska lotta ut m.m ^^
Skriv vad ni känner för ^^

Kommentarer
B E X O L L I L A. http://bexollila.blogg.se/

Förlåt för att jag uppdaterar & svarar dåligt på kommentarer men har mycket & göra just nu!

Ska bättra mig jag lovar hihi, allt bra annars ?

2012-01-31 15:31:40
Annie

Jag är gärna med och tävlar... om inte nu, men så för senare (om det blir av).. Jag har dock ingen blogg ännu.. så kan man vara med och tävla ändå? :) Och vad ska man göra? Mejla mig för svar! Vill så gärna ha en ny telefon.. min är värdelös.

2012-01-31 16:05:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu